Dekorace a bytové doplňky, nábytek

  • 0 ks
    (prázdný)

Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku

Pokračovat v nákupu Objednat
Menu
Měna : CZK / EUR

Reklamace

Postup pří reklamaci zboží

  1. O reklamaci zboží nás informujte předem
    1. e-mailem – reklamace@lahome.cz
    2. telefonicky – +420 774 711 262
    3. stáhněte si a vyplňte reklamační protokol
  2. Zboží důkladně zabalte a do balíku přidejte popis závady pokud jste tak neučinili v emailu
  3. Zboží odešlete na adresu zpět na adresu LaHome s.r.o, Dukelská 1262, 33701 Rokycany ideálně prostřednictvím České pošty.
    Pokud bude balík odeslán  jiným dopravcem a nebudeme předem informováni, e-shop balík nepřevezme. Balík je nutno doručit na adresu skladu do Rokycan.
  4. Přijetí balíku k reklamaci Vám potvrdíme e-mailem. Pokud balík odešlete na dobírku, balík nebudeme přebírat.
  5. Reklamace bude vyřízena v 30ti denní zákonné lhůtě od přijetí balíku.