+420 774 711 262 (8.30-16.00), info@lahome.cz
  • 0 ks
    (prázdný)

      Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku

Počet:
Celkem:

0 ks zboží. 1 produkt v košíku.

Celkem za produkty: (s DPH)
Celkem (s DPH)
Pokračovat v nákupu Objednat
Měna : CZK / EUR

Kategorie

Poškození při doručení

Dorazilo Vám rozbité zboží?

  1. Udělejte fotografie rozbitého výrobku a fotodokumentaci krabice ze všech stran.
  2. Napište nám :
    1. kdy jste balík převzali
    2. kdo balík převzal
    3. zda jste při převzetí balíku
      - sepsali reklamační protokol o poškození balíku (viz vysvětlující e-mail při odeslání balíku z e-shopu a OP).
      - napsali ke svému podpisu  námitku o poškození balíku (viz vysvětlující e-mail při odeslání balíku z e-shopu a OP) .
      - podepsali převzetí balíku „bez výhrad“ (viz vysvětlující e-mail při odeslání balíku z e-shopu a OP) .
  3. Popis a fotodokumentaci odešlete na e-mail  reklamace@lahome.cz, do předmětu e-mailu uveďte popis  „Reklamace (číslo vaší objednávky)“.
  4. O přijetí reklamace budete informováni e-mailem.
  5. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem (maximálně v zákonné lhůtě 30ti dnů od přijetí e-mailu).