Dekorace a bytové doplňky, nábytek

  • 0 ks
    (prázdný)

Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku

Pokračovat v nákupu Objednat
Menu
Měna : CZK / EUR

Dorazilo Vám rozbité zboží?

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat.

 

  • Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

    • V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. To platí i při převzetí v pobočce Zásilkovny.
    • Zároveň můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu.
    • Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

  • Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.

    • Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, neprodleně proveďte následující kroky
      • Nafoťte poškozené zboží
      • Nafoťte vnější krabici ze všech stran
      • Zašlete fotodokumentaci na email reklamace@lahome.cz - pokud je velikost fotek větší než 10 MB, fotky je nutné změnšit
      • Spojíme se s Vámi a domluvíme další postup
    • Lhůtu je nutné dodržet, na pozdější reklamace se nebere zřetel.
    • Zároveň Vás žádáme o ponechání původní krabice, ponechání zboží, jak Vám dorazilo a nepokoušeli se produkt/y opravovat.
    • Na základě řádného nahlášení nám přepravce může uznat škodu vzniklou při přepravě a my Vám poté můžeme vyřídit reklamaci zboží.



Pro řešení reklamace je nutné zaslat všechny uvedené fotografie. V opačném případě není možné reklamaci řešit.