Dorazilo Vám rozbité zboží?
Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat.
Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
- V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. To platí i při převzetí v pobočce Zásilkovny.
- Zároveň můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu.
- Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.
Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
- Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, neprodleně proveďte následující kroky
- Nafoťte poškozené zboží
- Nafoťte vnější krabici ze všech stran
- Zašlete fotodokumentaci na email reklamace@lahome.cz - pokud je velikost fotek větší než 10 MB, fotky je nutné změnšit
- Spojíme se s Vámi a domluvíme další postup
- Lhůtu je nutné dodržet, na pozdější reklamace se nebere zřetel.
- Zároveň Vás žádáme o ponechání původní krabice, ponechání zboží, jak Vám dorazilo a nepokoušeli se produkt/y opravovat.
- Na základě řádného nahlášení nám přepravce může uznat škodu vzniklou při přepravě a my Vám poté můžeme vyřídit reklamaci zboží.
Pro řešení reklamace je nutné zaslat všechny uvedené fotografie. V opačném případě není možné reklamaci řešit.