Dekorace a bytové doplňky, nábytek

  • 0 ks
    (prázdný)

Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku

Pokračovat v nákupu Objednat
Menu
Měna : CZK / EUR

Reklamácia

Postup prí reklamáciu tovaru

  1. O reklamácii tovaru nás informujte vopred
    1. e-mailom - reklamace@lahome.cz
    2. telefonicky - +420 774 711 262
    3. stiahnite si a vyplňte reklamačný protokol
  2. Tovar dôkladne zabaľte a do balíka pridajte popis chyby ak ste tak neurobili v emaile
  3. Tovar odošlite na adresu späť na Lahome s.r.o., Dukelská 1262, 33701 Rokycany prostredníctvom Slovenskej pošty.
    Ak bude balík odoslaný iným dopravcom a nebudeme vopred informovaní, e-shop balík neprevezme.
  4. Prijatie balíka k reklamácii Vám potvrdíme e-mailom.
  5. Reklamácia bude vybavená v 30 denná zákonnej lehote od prijatia balíka.